Sunday, July 8, 2012

Muffin Chocolate Chips untuk BF saya!




Ketensionan aku rasakan malam ni.
pertamanya muffin aku tak naik tinggi macam KLCC. Keduanya nak upload gambar berjam2 lamanya.
Muffin permintaan dari BF saya yer.
BF stands for best frends yer! Alah BF saya cik tutor itu.






#sila abaikan rupa muffin aku yang tinggi kejap rendah kejap senget! Tak paham aku kenapa jadi macam ni. satu kes lagi ovennya pun lambat sangat-sangat dan sangat panasnya. hai oven ko merajuk dengan aku ke ?


ok.bai.selamat malam dunia!

1 kesan tapak kaki:

hairy said...

aritu hery try buat tp xnaik2..hahahahhahaha..ok lah tu tinggi rendah pn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat