Tuesday, September 25, 2012

Cendol Pak Akob.



Cendol pulak.Lama-lama aku merasakan blog aku penuh dengan update makanan.
Perasan kah anda?

Kesibukan menyebabkan blog aku kejap berupdate kejap idak.memang takde traffic woi!
 tak sempat plus aku takde idea nak mengarang. Rasanya nak update dengan bubuh gambar dan sebaris ayat. Boleh gitu!

Ini cerita ahad lepas.Keluar bersuka ria dengan bekas taukeh dan rakan sekerja lama.
Kononnya nak bersuka ria.sekali TB (bekas taukeh saya) muntah-muntah sampai tak larat. Puncanya makan cendol pulut dengan perut kosong. Ha ambik.Terus bersuka ria atas katil yer!
Tak plan pun nak makan cendol.Tapi disebabkan ternampak terus menyinggah!



3 mangkuk cendol untuk kami.

Cendol Pak Akob
Lokasi : dihadapan Masjid Jamek Raja Tun Uda, Seksyen 16, Shah Alam.
Harga: lupa.sebab aku tak bayor.Tb belanja.



Mama lia dengan 3 mangkuk cendolnya!



#Tak berperasaan sangat nak ambik2 gambar sebab haus dan penat. Penat gelak dalam kereta!







0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat