Monday, May 28, 2012

Tahniah Farah & Pasangan!




Majlis Kawin lagi. Faham-faham jelah cuti sekolah memang banyak benar jemputan kenduri kawin.
Ahad lepas dua orang sahabat sekolah kawin. Sorang sahabat sekolah rendah dan sorang sahabat sekolah masa tingkatan enam.

Ini nak cerita sahabat masa tingkatan enam yer.
pergi awal.tak pernah2 aku g awal macam ni.Pukul 11 dah pergi majlis Farah dan sah-sah tak dapat tengok pengantin datang.Jumpa pengantin perempuan ajelah.


Ini pelaminnya. cantik!
ambik gambar tanpa ada pengantin yang menunjukkan pengantinnya belum sampai.Boleh macam tu?


dan sudah tentu kena ambik gambar sekeping dengan si raja sehari, Puan Farah.
kau sudah tukar title.aku belum.hehe!



p/s: sila abaikan gambar yg buruk tu.


1 kesan tapak kaki:

lyly yana said...

jiha cantikkkknye pelamin diaaa. Meriah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat