Monday, May 28, 2012

Majlis Perkahwinan Dr Norhuda & Aizat.



Tahniah buat sepupuku Dr Norhuda dan pasanganya Aizat. 
Mak cik aku kata muka Aizat macam ahli kumpulan Sepah.Cuba korang tengok!

Majlis berlangsung pada 26 mei 2012, hari Sabtu kat Manjung,Perak.
Tema Purple Putih dan pengantin pakai baju putih.


Pengantin sudah sampai diiringi kompang




Wehuu!Kek.Sedap tau.




Harus bergambar dengan pengantin.
Ini mak cik dan mak saya.Eh! sama baju kau! Bak kata sepupu2 aku yg lain.baju sama,kumpulan marhaban.erk!




itu sahaja.gambar tak banyak sebab aku takde mood diserang sakit gigi.
sekian terima kasih.



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat