Saturday, December 10, 2011

Seminggu tak tido!



Tajuk entry kali ni seminggu tak tido! Dasyat je bunyinya. 
Serius aku cakap minggu ni aku tido 2 jam aje sehari.
Ni gara-gara nak siapkan segala kerja! Tesis, Kajian Tindakan, Portfolio E-commerce (jualan ebay).
Sem 8 yang terlalu banyak keje. Orang lain sem 8 relax aje kan. Tapi batch aku huru hara hidup gara-gara kerja yg banyak. Macam ni la kalau dijadikan bahan eksperimen! Sabar je!

Huru hara hidup seminggu nie. Lenguh tangan.Jari krem.  Sakit Badan. Dengan bilik tak terurus (sekarng dah kemas), muka nampak serabut, mata dah macam tak boleh nak bukak. macam-macam lah. 

dah anta semua rasa aman.tinggal tunggu feedback dr penyelia tesis aje.harap semua ok. Dah tak larat aku nak mengadapnya lagi.


Bukan senang nak senang kan. Semua benda perlu BERUSAHA. Insyallah akan berhasil semua usaha itu...



p/s: aku sgt jeles dgn budak sem 8 yang tersangatlah free.


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat