Saturday, December 10, 2011




Cantik tak bas atas tu. Cantikkan Merah Kuning. Sama macam bendera negeri Selangor.
Ini lah satu-satunya bas yang menghala ke Sabak Bernam. Sampai sekarang ade satu syrikat bas aje. Heran aku kenapa takde syarikat bas lain yang nak buat perkhidmatan bas sedangkan ramai orang kot yg nak ke Sabak Bernam-KL atau sebaliknya. Contohnya budak Politeknik dan budak sekolah yang duduk asrama.

Semalam balik kampung dan dengan bangga nak bagitahu tak dapat pun naik bas baru. Tapi bas buruk yang dicat macam kaler atas tue! Takpe lah buruk pun as long as sampai jugak ke rumah. Aku Ok je selama ni. Tapi semalam memang rasa sangat lah sakit hati + bengang! Quess what? Aku dapat seat yang paling belakang sekali. NO 40! Kalau belakang sekali kerusi ok xpe jugak. Tapi ni kerusi tak boleh nak adjust. dah terlampau ke belakang. Memang aku duduk tak bersandar 3 jam. Letih tau!

Entah bila akan nak ditukar bas buruk tu ke bas baru. Dari aku kecik smpe skrg bas tu ada lagi. Tak macam lama pulak. Syarikat lain tolong lah buat perkhidmatan bas utk ke sini.




p/s: ini luahan hati saja. Kalau rasa menyampah & tak suka boleh tekan butang pangkah kat atas ok.




0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat