Saturday, December 10, 2011

Budak suka menyibuk.Siapakah?



ini entry khas aku buat untuk budak yang suka menyibuk dalam facebook aku.
Aku ulang sekali lagi selalu menyibuk ( Mau mengamuk muin kalu baca ayat aku ni).

Siapakah budak itu?
Tengok gambar,sapa kenal angkat tangan! 

Mr MsD
:: gambar credit ke fan page muin (aku amik situ aje) ::

Budak ini blogger jugak . Ini blog beliau MuinSnikerdoodle. Apa lah pelik namanya.
Entah macam mana aku terkenal pun dah lupa. Rasa macam muin ADD aku kat Facebook. Ke aku yg ADD muin. Ahhh.lupe.
Budak ini suka menyibukkan dirinya dekat wall FB aku dengan suka menekan butang LIKE pada status dan jugak gambar aku. Kalau lah aku Caj seringgit setiap kali muin tekan butang LIKE. Kaya aku. Dah boleh beli DSLR. Grrr...zalim betul!

Satu benda best si muin ni mukanya  macam cousinku yg disayangi Iwan. kalau nengok gambar bawah ni lah.gambar lain tak pulak nampak samanya.



terbaru muin telah menukar url blognya kepada 
macam tak percaya kau si Muin menggunakan nama sebenarnya. Sila percaya!



p/s: Entry ni dah aku Drafkan dan Tak dipublish2. sebenarnya nak taep panjang-panjang. Tapi dah lupa. Sebab idea semua dah curahkan dalam tesis dan kajian tindakan. Besok2 aku edit balik lah


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat