Thursday, December 29, 2011

Malam Pratonton filem Papa I Love U...


Selasa lepas aku ke Malam pratonton filem Papa I Love U.


Terima kasih kepada MIG Online kerana memberikan tiket free kepada saya! Gigih aku join contest tau.
Ini adalah kali pertama ke Malam pratonton tau tak. Orang lain dah beribu kali kot.Kesian aku!TAK PERNAH pergi pun tau. Jadinya semalam macam blur-blur je. Tapi best la. Seronok.

Iqa beary menemani aku ke sana. Advanture perjalanan. Hoi bersesak dalam KTM. Aku tak bernafas. Denga bawak beg laptop yang berat tu. Sumpah aku sesak nafas! Suka hati je tolak-tolak. 
Ok teruskan cerita ye!

Sampai Subang Parade awal. Sebelum pukul 7 sampai.Semangat kau kan!
Pusing-pusing dulu.Then g la mendaftarkan diri di kaunter MIG. ambik tiket! Takde tiket tak boleh masuk yer!
Then  dijemput makan! Sedap. Kebetulan tengah lapar kan.
Tayangan start around 9.00pm. Before tu tunggu artis-artis  & jemputan datang. Masa ni lah bergambar-gambar. Sebenarnya aku tak ambik banyak gambar pun. Kenapa entah. Kamera pun macam ngade2 kan.








Overall filem semua OK!
Best~ Kelakar.


nantilah review. nak pergi study dulu.next week exam.











1 kesan tapak kaki:

Unknown said...

kite dapat gak tiket ni tapi tak dapat pergi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat