Friday, December 3, 2010

:: chantekk..aku suke ::

chantekk~ aku suke...
ntah mengape aku suke pun tak tau~ boleh pulak macam tue!


cerita bermula bila satu pagi aku bukak blog aku.hari2 aku memang akan bukak lah..boleh demam kalau aku tak bukak tau!~bila bukak aku akan check sape yang mengupdate! komen-komen yang masuk & check shoutmix chat box aku..tiap hari mesti ade yang tinggalkan wasiat kat situ!
sekali aku tengok ade satu message. bunyi nye camni.. 

syafiq: hai ,, kamu salah seorang pilihan blogger saya.. nak tahu pilihan ape?? meh singgah!!!

excited terus aku! terus ku klik name syafiq tu..pilihan ape yang dia buat? tertanya2.nerves pun ade ( eh perlu ke)

owh! kate2 ku dalam shoutbox memberi motivasi dan inspirasi~
bangga seh!!! kat situ siap syafiq buat ala-ala macam banner kot 
terima kasih yer syafiq!
korang boleh tengok kat blog syafiq OK [ klik sini ]


:: sebagai bukti::

0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat