Friday, November 19, 2010

l-l yehaa!!! dapat aku dapat AWARDD....l-l



yehaa...aku dapat awardd...ade org tag aku!!
terima kasih cik Kimicnol
susah jer bg award kat sy~

terkejut tau! tgk2 shoutBox ade tulis "awak di tag"
dengan laju tangan aku terus mengklik!!
1st time ak kena tag! agak teruja~~haha!

OK sume ni Awardnyer......
bukan je dapat award dapat Soalan jugak! kire2 pra exam lah nie
exam aku kan minggu depan..
jomla jawab soklan tue~




Ade 4soalan perlu dijawab

(1)name timangan kamoo dari dulu sampai sekarang?
name timangan sy dari dulu najiha...but lately sejak masuk universiti dah jadi jiha...semua org panggil jiha aje..hah kecuali sorg ni panggil aku "jit"...Hey yati!! mane ko dapat ilham panggil aku "jit" nie..Confius!!

(2)ucapan kepada pemberi award dan perasaan menerima award ni?
terima kasih yer cik Kimicnol ...first time tau dapat award nie...
agak excited!~lalala...lain kali bg lagi OK!

(3) hobby kamoo?
hobi sy banyak! nk ke senarai sume?,tak perlu la jiha! tak payah ngade2
:: membace::
:: beli,kumpul bace majalah PC ::
:: amik,edit,tgk gambar ::
:: dgr muzik ::
tanpa muzik hidup macm sunyi aje!

(4)tag 3 org dan lebih untuk menerima award ni
3 org??
ahh!! ak nak tag banyak2..tak kire!
mari tgk sape yg bertuah!


:: Tahniah yer! sila jawab soalan2 di atas! Tenkiu~!










5 kesan tapak kaki:

::Cikgu Akim:: said...

Ok..thnks nanti da abis exam baru jawab..hehehhehe

Syafa said...

aku nak buat tak tahu je boleh? =P

silent thinker said...

luqman~ok!

syafa yg dah tak comel~tak blh!ak tak nak kawan ko!

Azmi said...

haha tenks.....

fariza fauzi said...

hehehehehe
thanks jiha !!
<3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat