Friday, November 19, 2010

l-l jadual final exam l-l



FINAL EXAM....
kali ni motivasi kurang..
cuti lame sgt b4 exam kot..dah mood cuti....
exam tinggal beberapa hari aje lagi
dengan bangga aku nak kasi tahu nie "aku belum abis stdy lg"
ape nak jadi nie jiha...mane janji2 kau??? kau sudah lupe ke??...
Janji?? aku ingat OK! tp banyak sgt cuti membuatkan aku agak malas nak study...cuti mase aku berehat2..hoho!! boleh tak camtu...??....plus minus aku kan part time nurse jage mamat ridha...

udah2 merepek tue!!
pegi study!!
pegi bace kes2 mahkamah tue!

OK BOS!!!!
sy pg study sekarang!!

exam aku 3 paper aje! tak banyak kan..
direct 3 hari ...takde gap!!sadis btol..
3 jer tp berat2 tue [sila lihat dibawah jadual exam sy OK]










1 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat