Friday, November 19, 2010

l-l B.Earning dah jadi M.Earning l-l



alhamdulilah!!
Buffering earning dah tukar jadi meter earning..
Tahniah Jiha!!~akhirnyer berjaya jugak kau!!
Saya budak baru belajar!! Jd earning saya siket aje!..takpe sikit2 lame-lame jadi bukit!
Mule2 dulu bile bukak Nuffnang klik Earning mesti rase kecewa sebab kat situ RM0.00....sedih giler tau!..ak tgk blogger2 lain tu berjuta2 dapat earning..Hishh tak boleh jadi! aku pun buat kajian~ ahhaaa!!!..kaji sane kaji situ....plus tanyer dgn Profesor google...akhirnyeearning aku ade RM0.25!...oh! OK..ade campaign masuk!..Ha aku faham camne erning masuk!

bile aku tgk ade RM0.25..terus bersemangat..kalu usaha lg mesti boleh dapat berjuta2 kan [ tahun bile agaknyer tu jiha???]..hoho!..Ok la..yg penting usaha OK!
mule2 tu campaign..pastu masuk 1 buffering earning...now B.E aku dah ade 6, Meter earning dah ade 2...t.kasih kepada advertiser2 yg meletakkan campaign2 kat blog saya nie!!




:: meter earning::





:: earning! mekaseh Nuffnang ::




4 kesan tapak kaki:

carr said...

wah..hbt..
tapenah pun dalam hidup dapat BE
apatah lagi ME
huhuh

silent thinker said...

hah??
ye ke..tgk nuffnang awak gerak2 tue..
he3..
xpe2..tggu esok2 msti dapat...

akubersamaCahya said...

huhu
tak dapat pun.
tak paham pun nuff nih.
huhuhu

DeCrewz said...

Salam.. Im here.. Saje jenjalan curik ilmu..he3..
BE..ME... Ape tu..
Zero knowledge pasal nie.. Harap otai2 blogger dpt bantu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat