Sunday, November 23, 2014

JJCM : Mee Rebus Mastan Ghani Teluk Intan


JJCM Lagi..
Maafkan sayaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
 Bila namanya cuti sekolah Instagram dan Facebook aku akan penuh dengan gambar makanan! Makanan okey

Bukan tak makan langsung kat Sarawak tu tapi kurang berJJCM dan makanan feveret aku susah nak jumpa di sana. Eh yeke? Tak kene dek tekak mungkin.

Teruskan JJCM.
Kali ini kita Perak yobb!
Melayannkan birthday girl Cik Fazilah.

Fazilah kata nak makan mee rebus. Pernah tengok shamsul ghau ghau makan dekat TV katanya.
Aku tak tengok makanya tak tahu mana kedainya. Jadi diri ini mensuggest makan di Kedai Mee Rebus depan The Store T.Intan. Tak pernah tau apa namanya. Pergi situ punn sebab abah yang ajak makan Mee Rebus.

Setibanya di situ..rupa-rupanya nama kedai 
Mastan Ghani Mee Rebus & Rojak.


kami order Mee Rebus, ABC dan Air Laici
ini lah Mee Rebusnya. 


dan dan ABC




myreview

Mee Rebus : Sedap!! Kena dengan tekak aku. Ramuan dalam Mee Rebus cukup. Siap ada telur rebus sebijik ( walaupun aku tak makan telur tu)

ABC : Sedap jugak. ABC simple.so so lite lah, Nampak jagung tu menyelerakan.



ok.Kalau ke Teluk Intan tu boleh la singgah ye.
Lokasi senang. Betul-betul hadapan The Store Teluk Intan 


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat