Saturday, May 12, 2012

Preconvocation with BFF



Baru lepas Istiadat Konvokesyen untuk diri sendiri. 
Jadinya nak update hot story!
Khamis bersamaan 3 mei 2012 ambik jubah di Kampus Baru Proton City.
hari ini jugak nak Photoshoot berbayar bersama BFF saya. 
Merealisasikan angan-angan kami bertiga yang dari dulu nak shoot bersama-sama.
Gambar belum dapat dari Encik Photographer. Hanya ini saja gambar yang ada dalam kamera Olympus tercinta aku. Sadis yer!

Ini roomate kesayangan hamba. Fafa.

Ini kakak cantik saya yang sangat giler lensa! Iqa Beary.

Inilah saya.

We all.Thanx sapa yg tolong ambikkan gambar ini.



p/s: entry akan diupdate bila dapat gambar dari Encik Photographer.




0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat