Tuesday, May 15, 2012

3 jam sebelum Istiadat Konvokesyen!



Genap sudah seminggu istiadat Konvokesyen saya.
Belum siap-siap lagi mengupdate story! tengah malas tahap dewa. Semua entry didraft sahaja.
Seperti di tulis tajuk entry 3 jam sebelum Istiadat Konvokesyen.

Kami iaitu saya ,iqa beary dan fafa telah merancang untuk sesi photoshoot sekali lagi. Tak cukup sekali kau.
Sila ke entry Preconvocation BFF untuk kisah photoshoot pertama kami.
Kali ni shoot tak berbayar oleh cousin kesayangan aku Iwan. Thanx ye cousin.

Memang keje giler lah. Beberapa jam sebelum Istiadat konvokesyen bermula. 
Photoshoot! Dan gara-gara photoshoot ni lambat masuk panggung percubaan.
Set time jumpa di Kampus lama. Motif shoot di sana sebab selama 3 tahun setengah belajar kat sana ye. Hanya Konvo je kat Kampus baru.
Sebenarnya bukan nak shoot sangat tapi niatnya nak pertemukan ibu bapa kami. Family aku,fafa dan Iqa beary.Well BF katanya!

Jom tengok gambar yg tak seberapa tapi amat bermakna bagi kami bertiga.
Takde dah moment macam ni lagi. Nak konvo Master bersama-sama macam sangat kecik peratusannya.
Ini antara shoot yg ada.










Ok.itu sajalah. Next update story konvo lagi.

#thanx kepada sapa yg sudi membaca.






0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat