Thursday, May 31, 2012

Minggu kedua ON AIR



#ON AIR

Dijemput baca kisah minggu pertama ON AIR


Ini minggu kedua perantis ON AIR di fakulti ON AIR.
Minggu pertama perantis diberi tugasan Stand Upper
Minggu ni semua perantis dapat tugasan TRAVEL LOG. Wah bestnya!
Kumpulan lelaki dapat negeri PERAK dan perempuan dapat TERENGGANU.

Travel Log! Sangat Menarik!
Para perantis berbincang dalam kumpulan masing-masing berkaitan tugasan. So untuk tugasan minggu ini ada yang akan cerita pasal makanan di negeri Perak & Terengganu, Aktiviti lasak,Kesenian, Kebudayaan, Tempat bersejarah dan lain-lain. Nak tahu sila tengok Diari ON AIR ye!



# Sampai di sini je! Esok update lagi.
Selamat Malam. Selamat tinggal May & Welcome June!





p/s: Eh2.perasan tak entry ini langsung takde letak gambar.




3 kesan tapak kaki:

rAIHan said...

tgk jugak..hehe..tapi rancangan nie byk kutuk antara satu sama lain..

Silent Thinker said...

@Raihan-Biasalah wak.realiti show kan..drama nya pun banyak..best jgak tgk!..

Scha Lalala said...

scha pon follow gak on air ni, best gak kn ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat