Tuesday, April 24, 2012

Mision tidak tercapai!


hai semua!
Selamat petang.

Matlamat saya bulan APRIL untuk menaikkan sekurang-kurangnya SATU ENTRY SETIAP HARI tidak tercapai.
Mision GAGAL.
Punca gagal adalah Salah pemilik blog sendiri, masa, connection dan ruang!

Connection streamx yang macam biskut chips more. kejap ada kejap takde. Dah berpuluh kali call customer service TM.tapi still sama jugak. lama-lama malas!
Masa yang kurang! Eh yeke. aku agak sibuk lately ke sana sini dan sinu.
Ruang. Rumah tengah renovate. walaupun rumah dah cukup besar tapi sangat sepah dengan harta-harta mak aku. Tempat aku selalu online dipenuhi almari sekarang. Maklum saja laptop aku ni susah dibawak ke mana-mana. Season kan.

Ada masa dan ruang dan segala-galanya aku akan naikkan entry.
Banyak yang aku belum story mory dalam blog tercinta sampai aku dah lupa.

ok.
Tunggu lah next entry. Kot-kot terus UP entry sampai SEPULUH ke kan.




0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat