Tuesday, April 24, 2012

Besar tak hadiah ni?


BESAR kan hadiah ni!
Untung sapa yang dapat.
Hadiah besar ini untuk pasangan rahman dan afifah
Nak tahu baca entry sebelum ini yer. Klik sini. 

Hadiah ni share dari aku, arip dan dayah.Ex SKBT 38.
Aku dan arip telah mengemukakan cadangan untuk kumpul duit ramai-ramai. Then duit tu boleh guna untuk apa-apa event seperti gathering, reunion, hadiah untuk sapa-sapa yang kawin dan lain-lain perkara.

Dan untuk permulaannya duit tersebut digunakan untuk hadiah kawin rahman.
Besar kan.
Diharapkan hadiah ini dapat memudahkan kehidupan korang sebagai suami isteri yer!
Gambar selepas dibalut. Serius aku lupa nak snap gambar sebelum balut.
Nak tau apa isinya? Sila tanya tuan dan puan yang menerima hadiah.
ok bai.



abaikan tulisan aku yg sangat kreatif itu.



1 kesan tapak kaki:

ezy.fia said...

nk jugak adiah besar!
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat