Tuesday, August 2, 2011

Yong Tau Fu Taiping~


Jalan-jalan cari makan.

Orang kata dan bukan aku yang kata tau. Datang Taiping mesti makan Kuew Tiaw dekat Doli. 
Kena makan jugak Yong Tau Fu dekat tasik. Banyak yang jual Yong Tau Fu. Mana satu yang sedap pun tak tau.
Dengan bangga aku dengan wanie terjah kedai yang banyak orang. Biasa la persepsi pelanggan, ramai orang mesti sedap. Tapi kan kedai kitorang tue tak sesedap mana. MAAF! saya seorang yang jujur. Tapi Ok la Yong Tau Fu tu . Aku bukannya penggemar tegar!~

Apa yg aku & wanie makan seperti gambar di bawah. Nampak tak. Kalu tak nampak pergi check mata ye~
ABC & Yong Tau Fu.





0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat