Tuesday, June 7, 2011

I'm Back!



I'm Back!!!!
Macam lama je tak bukak blog terchenta ni, tak mengupdate, tak melawat jiran tetangga, tak meninggalkan jejak dekat jiran-jiran lain. Ececeh! Macam la lama sangat tak online pun.
Tak bukak blog sebab aku pergi kenduri sepupu aku kawin lah, berjalan cuti-cuti Malaysia lah !
 Nama cuti sekolah kan & kononnya nak siapkan kerja-kerja yang tertangguh TAPI aku tak buat keje apa pun tau! Memang betul2 cuti sekolah.Apa punya cikgu la aku nie~ Maaf yer murid-muridku. . Hari ni baru start study buku nak ngajar minggu depan!


p/s: Nanti aku update cerita majlis sepupu aku kawin, adik ipar abg aku kawin & jalan2 cuti Malaysia!



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat