Wednesday, May 4, 2011

Gemilang Best

Layan cerita Gemilang dekat Youtube! Mula-mula tengok kat Tonton tapi slow melow sangat!
Actually cerita ni dah habis dekat TV3.
Tak dapat tengok semua episod hari tu sebab rumah sewa aku takde TV. Yang ada lappy aku yang dah season tapi banyak berjasa ni. Sem depan aku nak bawak TV. TV kat rumah mak ni ada yang tak pkai. 
Ok.Nak sambung tengok. Sementara ada masa guna wifi nie. Besok dah g praktikum TAKDE wifi! Aku nak beli berukband pun tak beli lagi nie. Besok kot!


Drama Gemilang Tv3


GEMILANG menyingkap perjuangan seorang pemuda untuk membela nasib golongan pelajar yang terpinggir dengan menubuhkan sekolah swasta yang pertama (Insititut Gemilang) di kawasan pedalaman pada tahun 1977 bagi menjamin masa depan mereka.



2 kesan tapak kaki:

nuralynZAKREE said...

minat jugak ea ? Alyn tk penah tgok citer nih . Last je tgok . tu pn seb mak duk tgok . Huhuk~

Silent Thinker said...

minat!lagi2 ada kaitan pendidikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat