Sunday, April 3, 2011

Birthday sayakah hari ini??

hari ni birthday saya kah?
ofkoss bukan. Mengikut jabatan pendaftaran negara, saya lahir 10 April 1988
hari ini baru 3 april. 7 day lagi baru birthday saya dan genap la umur saya 23 tahun
TAPI
hari ni kawan-kawan i yang comot momot dah celebrate birthday i.
sangat la pandai berlakon.walaupon aku dapat merasainya.
Iqa beary nak jumpe adik angakt tersayang lah  kononya
Syera & Ecah nak mintak maaf la kononnya
Korang mmg pandai.tahniah aku ucapkan. asah lagi bakat tu okey.esok daftar kelas lakonan.
dari siang aku tunggu takde.Ingatkan takde..cuma perasaanku.Rupanya betul. Instinct aku kuat kan.well deria keenam kan.heee..
apa-apa pun terima kasih kat korang semua.
terkejut aku tibe2 masuk bilik bawak kek! sampai menangis tepi almari td!~
Korang kawan terbaik aku di sini.dulu..kini dan selamanya. ( touching sekejap)
kawan yg dah aku anggap macam keluarga aku sendiri!


 :: kek ni sedap TAPI terlampau manis ::

 :: alah..nampak baru lepas nangiss..malu i~ ::


:: mereka terbaik!~kawan @ keluargaku di sini ::

 :: diorang macam tak sabar je nak makan kek tu~hee ::

:: terima kasih kepada Stand kamera!! ::


TERIMA KASIH SEMUA!
SAYANG KAMU SEMUA!~
Luv u so so muchhhhhhh..


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat