Thursday, March 31, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography


contest sgt menarik dan saya sgt suke!~
Contest  ini sgt interesting okey! Sebab hadiah BEST sgt. Dapat Photoshoot percuma dari pagi sampai petang. Ambik kau senyum seharian.

tarikh tutup 1 April 2011..
OMG..lagi beberapa jam je. harap2 sempat la nie.
Tak perasan dah nak 1 April.


CARA2 PENYERTAAN 


1 ) Buat satu entry berkaitan contest ni. ( CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography ) & letakkan banner contest di entry dan sidebar anda.


2 ) Dalam entry tu, tulis SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Dan juga, tulis TEMA dan shoot macam mana yang anda nak. Kalau ada contoh gambar lagi bagus. Contoh : Photoshoot couple, potrait, keluarga, kawan ataupun apa2 sahaja :)


3 ) Link kan blog ni dalam entry anda.


4 ) Diwajibkan follow blog ni untuk mendapat tahu updates terbaru tentang contest ni & kalau nakLIKE page Faridism Photography di SINI pun boleh :)


5 ) Tag minimum 3 orang kawan dan make sure kawan anda tahu yang dorang kena tag.

6 ) Tinggalkan link entry contest anda dalam komen.


OKEY!
SEBAB KENAPA SAYA YG PATUT MENANG PHOTOSHOOT INI

Saya perlu menang kerana….. eh!...dah mcm isi slogan kat cabutan bertuah plak!!, 
ok be serious!!. Saya perlu menang atas beberapa sebab yang berikut (akan saya senaraikan kemudian). 
Meniti saat2 dan detik2 terakhir bersama “mereka” buat saya terpanggil untuk menyertai contest ini. Semakin menghitung  hari, saya merasakan bahawa sukar untuk putarkan kembali masa ceria, senang, susah, suka, duka, riang , tawa dan sewaktu dengannya.

Hanya dengan sekeping GAMBAR, mampu mengekalkan memori itu tersemat pada satu nilai yang sangat berharga.
Hanya dengan sekeping GAMBAR, segala cerita dapat dirungkai tanpa perlukan penjelasan.
Hanya dengan sekeping GAMBAR, ikatan antara kita lebih kukuh dan erat
Hanya dengan sekeping GAMBAR, kemesraan terserlah tanpa perlu diucapkan.
Hanya dengan sekeping GAMBAR, memberi 1001 cerita.
Hanya dengan sekeping GAMBAR, MEMORI aku dan kamu TERCIPTA bahkan akan ku jadikan azimat kekal ABADI hingga ke akhir hayat.

saya nak bershoot dengan mereka
six's of us!
p/s: gambar masa prank birthday Iqa Beary~

saya juga  patut menang sebab TAK PERNAH pun buat sesi Photoshoot yg ade tema-tema bagai ni. Hasrat di hati tu ade tapi belum kesampaian lagi. Faridism Photography buat la untuk saya sempena Birthday saya tak lame lagi ni yer~ heee...sekali seumur hidup pun jadilah dapat shoot gambar ni.ade jugak experience dan kenangan!~
Selame ni amik gambar suka2 aje. dan selalu snap picture org aje. sbb saya suka snap picture. Walaupun TAKDE DSLR lg. MR. Olympus saya tetap paling berharga sekarang.


TEMA SHOOT
~ Friendship ~
Friendship Potrait..Best Frend~
Tak kisah macam mana pun.Yg penting Friendship. Nak Bergambar dengan kawan yg dah  saya anggap macam keluarga saya. Mereka adalah Iqa beary dan Syera yg sgt takut lipas.Ifa yg suka masak, Huda yg suka berbisnes dan Ecah!
Tema: The Garden. Kat taman.Berbaju putih.ade belon-belon air.Ade payung warna warni. So Sweet kan!
Kalau boleh nak Amik gambar dekat UPM. Nak pokok dalam Lagenda Budak Setan. Boleh tak?Heee..

macam dalam Contoh ni pun boleh~











Gambar yg Faridism Photography amik mmg cantik & sgt suka~
macam kat bawah ni






nak tag


PILIH saya yer
Semoga sy BERJAYA
jika saya MENANG inilah Hadiah Birthday paling bermakna!
Senyum dan terus tersenyum.






0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat