Friday, January 21, 2011

::terima kasih kepada pembeli ::

barang aku dah abis jual! terima kasih banyak2 kepada para pembeli
actually ini cerita dah beberapa hari lepas.Tak sempat aku mahu update je.Maklumlah terlampau bz dengan pelbagai kerja~ bz ke?..
Terima kasih kepada para pembeli!
kamu semua memang baik tau. nak jugak beli barang @ produk tersebut.
tak sia-sia aku promote @ memujuk!
Usaha Tangga Kejayaan. Tak usaha macam mana nak berjaya! Betul tak?

cerita pasal barang@ produk~
 aku kena jual 2 helai T-shirt dan sebotol perfume
sehelai T-Shirt Shah beli..
sehelai lagi T-shirt Fazlina beli.
Perfume cik Stephani yang beli.




Ok! aku kena jual 3 jenis produk. Baru dapat 2 jenis.Esok mahu amik lagi satu..
Produk ape pulak la kali ni.Harap-harap senang jugak la nak jual.



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat