Friday, January 21, 2011

:: kami terpilih!! ::


gambar yang aku hantar terpilih!
sila ucap tahniah ok!~ poyos la kau jiha..
mempertaruhkan gambar atas tu~ kenapa? sebab mereka BFF saya. di mana ada saya,di situ ada mereka!
jom la "like" picture kami!
terima kasih tau sapa yang sudi nak like!
nanti aku belanje biskut batik..aku buat sendiri tau!



Huda,Arifah,Jiha,Iqa beary
Di UPSI kami bertemu, mengharungi pahit,manis,masam dan masin bersama-sama.

huda: sifat keanak-anakan yang ceria
arifah: library bergerak yang serba tahu
jiha : seorang blogger & sukakan IT.
iqa beary: suka kpd semua jenis berries & benda yang comel dan unik.
 


support kami OK!~


just like picture kami..



1) like page "Eightdesign Boutique"http://www.facebook.com/eightdesigns



2) then like gambar kami






tenkiu~~
=))

0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat