Wednesday, December 29, 2010

:: Segmen Menakalkan Blog :Blog Review By My Nakal ::

segmen ini ditaja oleh mr nakal 
macam best je! Menakalkan blog~
sapa yang berminat nak join sila klik sini untuk maklumat lanjut.





Syara-syarat
1. Hangpa kena tahan mental 

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)

3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)

4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen


aku memang tahan mental. Nak cakap apa cakap la! Komen itu membina. Kadang-kadang kite rasa kite ni betul tapi mungkin ada kesilapan. Jadi komen dan kritikan itu yang dapat membantu kite. EHH! ape kau merapik ni.

kenapa aku minat di review? Alamak kena guna loghat kedah ke. Dengan bangga aku nak mengaku aku tak boleh. Aku anak selangor! Lahir kat selnagor, tinggal kat selangor. loghat kedah tu dgr aku faham la.nak cakap nak tulis.OHH no! tak dapat la den. Aku guna bahasa standard aje lah. SENANG!
sebab apa aku nak direview?
saje! Suka suki~aku nak jugak dengar lebih banyak komen/kritikan/kutukan daripada orang lain terhadap blog aku yang purple itu. Komen itu membina OK! So Mr Nakal, anda boleh la kritik ke kutuk ke.Saya akan menerimanya! Ececeh. 




OK SIAP!




0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat