Wednesday, December 1, 2010

:: di tag lagi ::

DI TAG  lg!
dapat award "the best traveller blogger" pulak



ni award ke berapa ye??aku lupe dah..ahaa..ayat macam aku dah dapat beribu-ribu award je!
terima kasih kepada pemberi award tersebut!
bile aku nak buat award then bagi award kat korang semua ek? 
ikutkan hati nak bagi sekarang tp aku ade masalah dunia tau. aku tak pandai lagi nak buat..
nanti dah pandai aku buat,aku bagi kat semua Ok
tunggu la nanti yer!


macam biasa la...
dapat award kena jawab soalan
mari la kite menjawab soalan


1.Dalam banyak-banyak tempat didunia nie, kat manakah tempat yang ingin anda pergi?
 aku nak keliling seluruh dunia! boleh tak?? nak pegi semua tempat!
aku nak g mekah dulu! tunaikan yg wajib  OK..
lepas tu baru ke tempat2 yg lain!

2.Apakah benda yang anda impikan dan ingin anda dapat dalam hidup anda?
of kos la berjaya dalam hidup!
dapat capai aku nak!
yg penting bahagia disamping yg tersayang! 



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat