Monday, December 13, 2010

:: cuti berblog!! ::

hola kawan2 sume!!
aku nak buat pengumuman penting ni!!

aku cuti berblog seminggu!
eh seminggu lebih kot!
melarikan diri dari seseorang!! Heh! ape ko merepek ni..
takdelah! tak lari mane!
aku nak berkhidmat untuk masyarakat..Ececehh..
aku nak pegi baktisiswa Ok!
malas nak bawak lappy aku yang besar lagi berat ni tau!!
beg tu pun dah cukup berat aku nak angkut esok naik Bas!~


p/s: kira cipta sejarah aku tinggalkan blog aku nie! lame plak tue~ will miss it!~mesti teringat-ingat nanti kan..sob2..


3 kesan tapak kaki:

mie said...

selamat berkhidmat!!!
heheee

Fariza Fauzi said...

waaaaahhhhh bagus tuh !!

omurice said...

bagus tu, singgah cni uptarfik blog anda..hehe..jumpa blog baru..salam perkenalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat