Thursday, December 9, 2010

:: Contest Contest !!!! ::

aku di tag!! aku di tag lagi!!
aku di tag oleh Kembang Perawan! Mekaseh yer~~
contest ini di taja oleh Ezan Idma
menarik jugak contest nie " peace contest"
senang aje! hanya perlukan satu gambar yg ade "peace"

syarat contest ini senang aje[seperti di bawah]
 [1] follow blog Ezan Idma
[2]ade blog & Malaysian OK
[3] letak banner contest kat entry & sidebar berlink ke blog Ezan Idma
[4][5][6] takde
[7] tag kawan.3 orang je
[8]dah join tinggalkan komen di sana [ sila klik sini ],kalu tak Ezan Idma tak tahu korang dah join
[9] tarikh tutup 1 januari 2011
[10]hadiahnye misteri! sila tunggu!




Okeh! Aku gune gambar nie!
bila aku fikir2 aku jarang2 ambik gambar siap ber"peace"2 nie. Penat aku dok ingat2.
Lastlly aku ingat! gambar yang aku penah menang mase tahun 2008!
aku ade hantar untuk contest! aku amik berkat kemenangan gambar itu!~lalala..manatahu boleh menang lagi!
gambar yang memberi seribu satu kenangan! gambar kami di tangga kejayaan!
Friend Forever!
actually ni gambar mase aku upper six! beberapa hari b4 exam STPM!

heh!! panjang pulak merepeknye! hihihi...
kite teruskan contest OK!esok2 aku sambung lagi!~




masa untuk tag orang!
3 orang je ke????
nak tag lebih boleh?? Boleh ke tidak? boleh ke tidak?
ahhhh!!! Aku bolehkan aje!







6 kesan tapak kaki:

izyan said...

thx tag!!Insyallah kite akn join k!! :)

Kembang Perawan 3288 said...

hahah.aku xtahu sape lagi nak tag.aku ingat2 cam tu je

eiela said...

gud luck..

Latest Entri :
Kena Denda Gara-Gara Bergaduh Depan IPD
Cerita Pura-Pura

Silent Thinker said...

izyan~ Ok2

kembang perawan~takpe2..ko tag aku.aku tag org lain plak..nway thanx tag

eiela~mekaseh

Unknown said...

thanks tag saye, kamu pun di tag juga =)

http://luvlyadreena.blogspot.com/2010/12/segmen-masukkan-blog-anda-dalam-list.html

Unknown said...

Tengs Join And Goodluck :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat