Monday, November 8, 2010

l-l bergosip2 dgn cik Kaisaranadia l-l




2 hari lepas aku bergosip2 dengan Cik Kaisaranadia...
macam tak percaya pulak aku dok bergosip dgn dia
sape itu Cik Kaisaranadia????....
sape tahu sila angkat tangan cepat!!!.nnt aku belanje eskrem Baskin Robbin....Cepat!!! Cepat!!!OK! takde yg angkat...secara rasminye aku akan makan sendiri!


:::Cik kaisaranadia tu kawan saya... "kaisaranadia" tu name blog die...name dia Norsyafadhillah Binti Mohd Nasir.ambik ko..name penuh aku tulis haa...dia kawan saya sejak kecik!..sejak sekolah Tadika Kemas. Pastu sekolah rendah pun same...Sekolah menengah pun..TP mase f4 ko tinggalkan aku.F6 ala2 jejak kasih pulak..jumpe kat sekolah SUA... Seingat aku yg belum pernah hilang ingatan ni..dolu2 mase kite kecik2 tak rapat pun kan! macam tak kawan pun..ah tak kisah la~ janji sekarang aku kawan ko.

macam tak percaya aku bergosip dgn kau~
gosip kah tue...ape2 jer lah..

kisah bermule bila aku nampak cik kaisaranadia on9 Ym dia...agak jarang nak nampak minah ulat buku nie on9 ym dia..klu dia on9 pun invi aka menyorok dgn aku kot...sampai hati kau kalu buat camtu kat aku...ak tak nak kawan kau seminit!....


ok..sambung balik.......


nampak je cik ulat buku ape lagi...buzz la!! dah kalu aku tggu cik ulat buku buzz aku ntah bile..mau-mau 3 tahun lagi kot~haha!!!....
mule la bukak cerite~~[ tak boleh tulis sini..kang ade yg sensitip pulak..dah jadi kes lagi ]...

nasib ade ym ***FB....terime kasih YM!!!!terima kasih FB!!!boleh la bersembang2...kalu nak harap jumpe...susah tu!!! sekarang dah jauh...alah!! jauh la sangat kan...macam la duduk oversea bunyinyer....bukan ape kekangan mase...






1 kesan tapak kaki:

Syafa said...

kauuuuuuuu ~ buzz buzz lagi ar..haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat