Monday, June 20, 2016

Diari Kawin : Jam hantaran



Orang kata nak kawin beli hantaran sikit2.
Memang betul tu.
Bagus guna konsep 1 bulan 1 barang. Senang nak budget.

Ini jam hantaran beli kali kedua. 
jam pertama en tunang dah beli awal. Tapi tiba2 weols buat keje giler nak tukar jam lain.
Motif sangat. Haha. Perancangan yang tak berapa betul. 

Jam pertama beli Adidas. sport katanya. 
Tapi yg nak buh ats dulang nanti jam Fossil ni.
En tunang kata " kita ada 2 pasang jam... bersukan guna adidas..kejee ke jalan guna fossil"





Bila fikirkan pasal barang hantaran memang banyak en tunang yang tolong setel. dia carik. dia pilih dan dia segalanya lah. Tapi aku tetap bayar utk hadiahkan pada beliau.

1 kesan tapak kaki:

admin mb said...

minat jam?? apa kata singgah blog, pergi fb pages, usar jam tawaf plak. uhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat