Tuesday, January 29, 2013

Birthday Mak saya!




Selamat Hari Lahir kepada mak saya!
Birthday mak 23 januari. Tapi lambat sikit menyambutnya.
Maklum saja anak menantu serta cucu duduk nun di KL sana. Macamlah ramai sangat.
Dengan bangga aku telah mengarahkan kakak dan abg aku balik untuk sambut birthday mak.
suprise kekononnya.Alah padahal mesti mak dah tau.

Ini kek untuk mak. 
Homemade okey.tak beli.buat sendiri.
Moist choc cake.
Kakak buat kek.Adik tulis yang selamat hari lahir. Aku tukang ambik gambar je.







Suprise!
Alah mesti mak tak terkejut.Last year pun lebih kurang macam ni.



Birthday nenek tapi yang sibuk sapa lagi kalau bukan mamat ridha.
Setiap kali birthday orang lain pun birthday dia.
See sibuk nak potong kek!




cucu-cucu nenek potong kek sama2.oh sweettttt!



Dan ini salah satu makanan yg diorder.
yang lain aku tak sempat ambik gambar. Gila lambat servis kali ni.
ikan ni sampai last sekali.kitorang dah makan dulu.Lapar ok!



#Saya happy sebab mak happy.
Dan saya akan happy bila orang yang saya syg happy.
happy blogging!





0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat