Thursday, December 13, 2012

Pernah tak?


cuba tengok  tajuk entry.
dan gambar di bawah.
Pernah tak korang terima parcel yang dihantar kepada anta menggunakan nama blog?


I dapat semalam pagi okey!
Tahniah kepada pak cik posmen kerana berjaya menghantar parcel ini ke tangan saya dengan jayanya.
Nama yang tertera di situ "safiyahezora.blogspot.com".
Aku dapat merasakan pak cik tu pening nak hantar.Haha! Kalau guna nama senang nak detected sebab ada nama abah. 

Pak cik posmen siap berpesan : "Lain kali kalau nak hantar surat/bungkusan guna nama penuh yer.Jangan nama blog.Nanti barang/surat tak sampai  kat tuannya.
Dengan bangga diri ini menjawab : " saya bg nama  la pak cik. yang hantar tu yang tulis nama blog saya".








2 kesan tapak kaki:

nur amalina athman said...

dorang tngok pada alamat, bukan nama.

Nama kena letak nama penuh sbb mmg prosedur kan. :)

ELeEa said...

Tahniah sbb terima parcel tu juga....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat