Wednesday, November 21, 2012

Original song from Amri : Angin


Eh! Amri dah compose lagu sendiri.Tajuknya Angin.
Dah lama rupanya. Diri ini ketinggalan.Haha(sila gelakkan diri sendiri)

Sapa Nak kenal Amri sila ke It's Amri.
Beliau lecturer di USM.
Follow Amri since aku dengar lagu I'm Yours yang diversikan kepada B.Melayu. 3 tahun yang lepas kot!
Faktanya aku sangat suka lagu I'm Yours dan ada cerita disebaliknya.apakah itu?RAHSIA.

Jom dengar lagu Angin by Amri




Lirik : Angin by Amri

Oooh

Kini, jalan terbentang di depan
Esok, takkan ada yang menghalang

Dan bila ku bertanya kan siapa kan bersama
Semakin ku tidak punya jawapan
jawapan

Kini, ku melangkah kaki,
dan angin bertiup mengarah ku kepada oh kasihmu
dan walau aku pun tegak berdiri,
di gunung tinggi disinar mentari, pasti
aku akan kembali.

Bila, dirimu rasa kecewa,
Dan aku, pernah pun rasa yang sama
Walau jauh impian dan tingginya cita-cita
Azam digenggam tidakkan ku lepas…
tak ku lepas

Kini,ku melangkah kaki,
dan angin bertiup mengarah ku kepada oh kasihmu
dan walau aku pun tegak berdiri,
di gunung tinggi disinar mentari, pasti
aku akan..

berulang kali jatuh dan rebah ke bumi
Doamu buatkan ku kembali berdiri

Dan kini, ku melangkah kaki,
dan angin bertiup mengarah ku kepada oh kasihmu
dan walau aku pun tegak berdiri,
di gunung tinggi disinar mentari, pasti
aku akan kembali.



Ini lagu i'm yours!



sumber : video : Youtube

0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat