Wednesday, September 26, 2012

Hasil lukisan anak murid



Janga terlalu tidak menyukai sesuatu. 
Aku sangat tak suka pendidikan seni. Kenapa?Sebab aku tak pandai melukis.

Tapi sekarang aku kena mengajar pendidikan seni! Oh mai. Itulah kadang benda yang kita tak suka lah kita akan dapat. 
Perancangan Allah untuk kite adalah yang terbaik.so just follow the flow!
Ada hikmah setiap apa yang berlaku.

Ini antara hasil lukisan anak murid aku yer!
Tajuk Catan. Ada 3 jenis tema iaitu pemnadangan, makhluk yang aneh dan buah-buahan









ok!Bai~

2 kesan tapak kaki:

dariilhamkehati said...

wah , cikgu kerr ?? :D

MalizaMah said...

benda yg kita tak suka tu lah yg selalu mendampingi kita seumur hidup.
sbb tu semua bnda kena berserdahana.
tak suka n suka .. dua2 kena sederhana perasaaannya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat