Saturday, March 3, 2012

CONTEST 1ST ANNIVERSARY BLOG LIKU-LIKU KEHIDUPAN


Hello readers! eh ada ke yg baca blog aku.
Selamat petang dan selamat hari Jumaat.

Lama rasa tidak menyibukkan diri untuk join contest. Punca aku tak join sebab MALAS.
Tiba-tiba hari ni terasa nak join. Tuan buat contest pun menjemput.

by 
Hairy

klik gambar dibawah untuk join contest.
Segala maklumat berkaitan contest ada di sana.




Hadiah menarik jugak!

1. PERTAMA : RM20 TOPUP
2. KEDUA : RM15 TOPUP
3. KETIGA : RM10 TOPUP
4. KEEMPAT : RM5 TOPUP


Untuk contest ni apa yang anda perlu buat adalah :

1. Bagi 1 cadangan penambahbaikan/komen anda mengenai blog liku-liku kehidupan .
2. Berikan "TAGLINE" anda yang sesuai untuk blog ini..
3. Post link anda pada entry ini.
4. Kalau boleh war2 kan kepada rakan2 blogger anda yang lain.

So!
1) Cadangan penambahbaikan/komen tentang blog. Aku rasa semua dah ok! Cuma blog archive tu guna by day.kat situ rasanya by week kan. Cadangan sahaja!. Tak layak rasa diri ini nak berkata-kata. Rasa semua ok. Blog aku sendiri pun serabut agaknya..

2) Tagline?. Dengan bangga nak mengaku aku tak kreatif. Tapi rasanya nak cadangkan tagline berbunyi macam ni " Perjalanan sebuah kehidupan "

Ok siap!




:: semoga saya berjaya dapat tempat pertama::



1 kesan tapak kaki:

hazwan hairy said...

trima kasih awak sbb sudi join..hehe...eh xpe awk perlu berkata2 sbb sya memerlukan cadangan dri anda2 yg join...penilaian akn dibuat oleh penaja...hehe...terima kasih lg skli :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat