Thursday, February 2, 2012

Hadiah buat mereka!




Aku agak gila dan sangat berminat dengan buku hasil penulisan Hilal Asyraf dan buku/artikal dari Langitilahi.
Sangat sangat sangat bagus penulisan mereka. Bermanfaat juga.
Mereka menggunakan tagline "Mari Menjadi Hamba"

Nampak gambar bawah. Buku bertajuk Langit Ilahi Tuhan Tidak Lupakan Kita.
Buku pertama yang dibeli dari LangitIlahi. Mula dulu beli E-book.
Saya beli. Saya baca.dan saya beli lagi untuk dihadiah kepada orang!
Tidak salah berkongsi perkara yang baik.kan?
Saya hadiahkan kepada mereka-mereka yang saya sayang



[1] Muaz (birthday present)
Seseorang yang always give me a support !eh?apa aku merepek ni. 
gambar lupa nak snap!Damn!


[2] Ecah ( birthday present)
hadiah ulangtahun ke 23 beliau.



[3] Syera (birthday present jugak )
Gadis yang suka malu-malu segan-segan dengan aku!



[4] Iqa beary si kakak cantik
hadiah sempena persahabatan kami!



[5] fafa. Roomate kesayangan saya.
She segala mate bagi saya! Kawan yang terbaik!






:: i love book ::

p/s: sapa nak buku ni boleh beli di LangitIlahi Store okey!



0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat