Wednesday, January 25, 2012

Putih Pilihan Saya.



Saya pilih putih untuk tema majlis nikah saya.Eh merepek apa ni.
Putih warna pilihan untuk jam saya.
Saya suka jam  warna putih. Putih nampak suci kan!
Walaupun aku addict giler dengan warna ungu / purple tapi untuk jam sangat tak sesuai dan kurang cantik aku tengok dengan tangan aku.
Tengok gambar bawah. jam aku baru beli minggu lepas. 
Murah aje. RM 10 ringgit. Selame ni memang aku pakai jam murah-murah je. Walaupun murah tahan tau!
Bertahun-tahun hidup. Masalah yg akan timbul cuma batery habis tak pun tali putus/ rosak. Bila tali rosak memang akan jadi warna lain!






korang suka pakai jam warna apa.






0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat