Tuesday, January 3, 2012

Final Exam Final Semester


Final exam final semester. Sampai ada dua perkataan "final" disitu. Almaklumlah dah final year kan.
Tak lama lagi bakal meninggalkan UPSI.
4 tahun rasa sekejap aje. Rasa macam baru semalam masuk. (ayat tak boleh belah)

Orait. Sebenarnya nak cerita pasal exam final semester.
hari ini paper pertama. Killer paper!
E Commerce atau dalam bahasa melayu E Dagang.
Paper pertama ni agak kecewa! Serius! Soalan senang kot tapi aku macam tak boleh jawab. banyak jawab ikut kepala aku. sebab masuk je dalam dewan peperiksaan tadi aku macam hilang ingatan.tak ingat apa-apa.
hayooo...tak banyak aku ingat tapi aku jawab semua tanpa tinggalkan ruang kosong!
Harap-harap semua jawapn ok dan diterima!

habis exam sempat pulak bergambar dekat PC. PC stand for Proton City. Exam pagi tadi dekat kompleks Proton City! Exam sebelah kilang Proton weh. korang ade?.Takde kan.
hari ini kali terakhir menjejakkan kaki ke Kompleks Proton City. Next exam dekat area kampus UPSI aje.





next paper
11/1/2012 - Pengajian perdagangan
13/1/2012 - Pengurusan Perubahan Organisasi


wish me luck ok!





0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat