Thursday, December 1, 2011

Zaman persekolahan di SAMTS Batu 38


Quick update: Seorang sahabat telah mengingatkan aku kepada zaman persekolahan F1-F5 dekat SAMTS Batu 38. itu nama pendeknya. nama panjang pergi carik sendiri.
 Serius! terus teringat. Lawak, sedih dan semua ada.
Nak menulis panjang-panjang tapi apa kan daya. Harus selesaikan tugasan serta perkara-perkara yang penting.
Siap semua memang aku menulis panjang-panjang. 
After final exam kot. Maybe.


sumber gambar: Fb aku. 
Nasib ade aku upload. External aku tak boleh bukak. Menangis!



Update soon! Ntah bila. Sila la tunggu aku free 
OK!







0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat