Friday, October 21, 2011

Cyber Entrepreneurship training!


Cyber Entrepreneurship training program.
Bunyi menarik. Benda melibatkan IT. Memang aku suka.

Training program conduct by En Nizam from UTAR.
Actually ini research en Nizam. aku dan kawan2 satu kelas digunakan sebagai kumpulan kajian.
What? Dikaji lagi.

Join training program ni dikira asigment.
Kena attend satu hari seminar, satu hari praktikal dan web seminar.

Seminar sudah, praktikal sudah. tinggal web seminar je.
dan menyiapkan asigment nya

Hebat kot asigmentnya! Dan aku yakin dengan jayanya korang TAKDE asigment macam nie!
Apa asigmentnya?
Kami kena jual barang guna e-bay! sasaran pasaran australia! kau ade? xde kan.
Nampak menarik tapi Mencabar kot!

first we have sign up google account. 3 account google. then 3 account e-bay then 3 account paypal.
tak macam banyak pulak. sekarang ting tong username & password! sampai terpaksa save reminder kat destop laptop nie!.Kenapa perlu 3 akaun? senang kalau kena Suspend/ banned.



hari ini dah berjaya buat listing.lepas ni tunggu orang beli.


ok sekian. nanti aku update ok!
nak explore menatang e-bay n paypal nie.agak pening yoo..







0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat