Tuesday, September 13, 2011

Cuainya aku!!!


CUAI!
Hampir hilang handphone!Walaupun handphone ni agak bengong akhir2 nie. aku tetap sayang ok!

itu yang berlaku hari ini. 
Kerana excited aka terlalu bersemangat dan rajin nak carik buku kat library.
Hari pertama dah pinjam buku kat library. Memang pelajar CEMERLANG kau!
Buku kat library LIMITED. So kena cepat. Lambat memang tak dapatlah buku tu. Buku ada SATU je.Student BERPULUH-PULUH orang.
Nak dijadikan cerita. Handphone tertinggal dekat computer web OPAC level 1.
Dah sampai level 2 baru perasan HANDPHONE TAKDE.Tak macam GILER sekejap pulak. SENTAP terus.
Tak fikir apa dah. Mana handphone aku??itu je aku fikir. 
Berlari ke level 2 di mana tempat nak carik buku. TAKDE!terus fikir POSITIF.
Fikir mana-mana tempat aku singgah. Nak kata masa letak beg. aku dah angkut semua dah.
Terus ke computer web OPAC level 1. OK. terus lega nampak handphone buruk aku. 
Terus tersenyum dan marah diri sendiri. CUAINYA kau JIHA!!



moral of the day: berhati-hati dengan barang sendiri. 


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat