Tuesday, May 31, 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


rokok

Segmen dari BEN ASHAARI. Klik nama beliau untuk maklumat lanjut~
31 Mei merupakan Hari tanpa tembakau sedunia
So Katakan TAK NAK pada ROKOK!!
Siapa yang merokok? Aku memang benci korang OK!


Aku sgt ALERGIC dengan perokok. Penah satu masa kawan aku baru je beli rokok kat kedai dan dengan bangga aku terus ambik, pijak dan buang dalam tong sampah! Wehuuu! Jahat betul aku kan. Bukan jahat lah TAPI aku tak suka la dengan perokok2 ni.

Bukan ke rokok tu membahayakan kesihatan. One of my frend masa keja part time dekat Jabatan Perangkaan meninggak gara-gara merokok. Dia memang seorang perokok tegar!. Dah lama merokok. Punca dia meninggal sebab rokok. Habis paru-paru dia. Wahai perokok sekian korang nak jadi macam arwah kawan aku jugak ke? Sila sayangi diri korang OK!

Lagi satu merokok membazir duit jerk!. Baik belanje aku makan McD ke Pizza ke. kan ke lagi bagus!


p/s: wahai perokok-perokok. Sila lah berHENTI merokok sekarang!








3 kesan tapak kaki:

'CikMimiEy' said...

mmg x dinafikan lagik , merokok membahayakan kesihatan + membazirkan duet poket !

salam kenal from CM :)

cengkerangcipot said...

dorang mne dgr pn.. lalalala..
haha

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat