Sunday, May 1, 2011

Akhirnya aku di review



Akhirnya aku di review jugak!~ Lame sudah tunggu orang review tapi TAKDE pun yang sudi
Jutaan terima kasih kepada Pembawa Wacana kerana review blog saya yang tak best ni. Ada aku kisah kalu tak best. blog aku kan!.

sila baca apa yang beliau komen tentang blog aku di sini
Beliau kate entri aku pendek sangat. Hah! Memang betul. Kalau perasan lately aku taep pendek je. ada entry aku tulis 2 baris aje kot. Memang pendek sangat tue!

Bukan apa agak kebizian lah lately nie. Tesis aku. Final Exam lagi. Ni jap lagi nak pergi praktikum.
Makin bz la dengan sekolah.
Tapi aku tetap akan update blog aku sebab ia ibarat diary aku.
Kalu dah beli berukband aku update apa yang berlaku kat sekolah nanti. Kalu tak. Faham-faham je lah.



p/s: Komen beliau membina! Tak percaya? Tengok entry aku dah tak pendek sangat kan. Dah lebih 2 baris kan. Okey mahu masuk tidur! Besok nak pergi melawat adik tercinta dekat hostel!~






1 kesan tapak kaki:

myzziema said...

ahha. nampak lah peningkatan :PP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat