Saturday, April 2, 2011

Note yg dikarang oleh Iqa Beary ::Stick with me ::



saya sangat terharu okey dengan note yg dikarang oleh Iqa Beary dalam FB dia.Serius terharu.Siap nangis malam semalam. tajuk note itu :: Stick with Me ::
Iqa Beary berbakat menulis sebenarnya.Dia bercite2 nak jadi penulis novel.Walaupun aku tak suka sangat baca novel.aku akan bace tau..tanda support kau.aku doakan kau berjaya nanti kaka.
Mahu update di sini takut2 esok lusa dah tak boleh bukak FB kan..


:: Hanya  Dengan Sekeping GAMBAR,  mampu mengekalkan sebuah memori yang terpahat pada satu nilai yang  sangat  tinggi dan berharga::
:: Hanya Dengan Sekeping Gambar, segala cerita dapat dirungkai tanpa perlukan penjelasan::
:: Hanya Dengan Sekeping Gambar,  ukhuwah persahabatan terjalin dengan erat dan kukuh::
:: Hanya Dengan Sekeping Gambar, kemesraan terserlah tanpa perlu diucapkan::
:: Hanya Dengan Sekeping Gambar, memori Aku dan Kamu tercipta::
:: Hanya Dengan Sekeping Gambar, ia memberi 1001 cerita suka dan duka Aku dan Kamu:: 


>> :: I will always be beside you until the very end:: <<
>> :: Wiping all your tears away, being your best friends:: <<
>> :: I will smile when you smile and feel all the pain you do:: <<
>> :: If you cry a single tear, I promise I will cry too my dearest:: <<

" Aku Bukan Teman Terbaik Untuk Kamu, Tapi Kamu Teman Terbaik Untukku"
STICK WITH ME TILL MY LAST BREATH ...Insya Allah..(^__^)
Kamu Teman Terbaikku Dunia dan Akhirat...
with our kakak..sgt suke menyakat..missed her damn much..Kak AINI..
teman2 ku Echa dan Syera...sgt2 baik!!
with ATIQAH NAJIHA..

jiha dan aku ibarat kembar di Uni..tu yang lahirnya ATIQAH NAJIHA..dia sgt baik!!
Huda..sgt manja orgnye..
ifa aka fafa..(pink)

fafa beary..our name..
she's great..sume bnd die tahu..library bergerak kami..hehe
eiza..bdk kluang..our chantek gurl dlm kelas..sgt baik!!..duan bdk ganu..lelaki yg agak rapat di antara ramai2 lelaki dlm kelas..suke menyibuk amik gambar..:P
with our sister..Kak Lyn..dua sem kite duduk bersama..ur great sister..=)
its me..Tiqah@ Iqa@Kaka@Iqa Beary@Beary..all the names my bff yg panggil..ur great bff!!


note ditulis oleh Iqa Beary..Hanya share dan menyimpannya kenangan ini disini.
Freindship Forever!~
Kawan sampai mati.


 

0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat