Sunday, April 24, 2011

Kini berwajah baru!


Berwajah baru. Aku kini berwajah barukah? aku buat pembedahan plastik?.Heh! Mana boleh suka-suka hati nak mengubah ciptaan Allah. Ohh...Tidak lah!!!
Bukan aku yang berwajah baru tapi blog aku. Nampak tak. Sapa TAK NAMPAK dia pendek umur!
Jutaan terima kasih Cik Bulat! Aku tak pandai nak buat templete cantik macam ni. Dulu templete ambik free jer entah kat mana. udah tak ingat. Header pun aku buat sendiri hari tu tak cantik. Sekarang header dah cantik!.
Siap ade butterfly. aku memang addict dengan butterfly dengan basikal!
cube tengok blog aku ada basikal comel kan!
Cantik kan! 

3 kesan tapak kaki:

cik bAtu said...

wahhhh...lawa !

Farah Shamsudin said...

sangat cantik..:)

akutetapaku.com said...

singgah bc n3 d sini...

singgah2 la disini
jom kite bergelanggang santai d sini..

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat