Saturday, April 30, 2011

Cover girl majalah Dara.com!!!


Dapatkan majalah Dara.com bulan mei
Iqa beary wif me jadi cover okey! Sila percaya cepat! 
Tengok  gambar bawah. Kami jadi cover girl.kau ade? TAKDE kan. sila jgn jeless..
Jadi cover girl majalah? Ohh..bermimpi disiang hari jelah.Aku pemalu kot.Dan tak layak lagi.

Ceritera gambar bawah ini. Sebenarnya tu gambar photoshoot karangkraf dekat KLIBF 2011.
Every year Iqa beary akan paksa rela untuk ambik gambar. Tanda kenangan! Bayor tu tau. RM 27 kot. Aku tak bayar pun.Iqa Beary yang bayar!

Sangat kelakar gambar cover majalah itu! Tak macam tebal pulak abg tue make up aku.memang sengaje betul tau. apa pun thanx kat abg itu sebab make up kan saya yang tak cantik nie.





2 kesan tapak kaki:

bella_bumbum said...

ahaha. biar betol :D
btw nice blog meyh .saya follow! ahaha
kalau senang follow sini :D
http://felizbellover.blogspot.com/

ishiko said...

pemes ames la kjp lg~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat