Saturday, March 5, 2011

:: sila gunakan Internet Explorer ::

sistem oh sistem
Nak buat Semakan Daftar Kursus pun susah.
guna Google chrome & mozilla
tak boleh aje
page tue asyik statik macam gambar kat bawah ni
aku dah buat ikut arahan.Statik jugak.
3 hari aku buat sama je.tak boleh2 bila klik confirm.
heran bin pelik..pelik bin ajaib!


last2 member kasi tahu kena guna Internet Explorer untuk buat semakan daftar kursus tu.
Internet Explorer??
aku dah berkurun kot tak pakai Internet Explorer tu. ade lagi ntah idak dalam laptop aku.
sekali tgk ade! Alhamdulilah.OK!
aku dah selamat buat semakan dan sahkan. sila tgk gambar bawah itu yer~

hey UPSI!
lain kali tulis siap2 kat situ macam ni " sila gunakan Internet Explore "
baru la aku dan student2 lain tak pelik dan huru hara nak sahkan kursus yang diamik tu.


0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat