Tuesday, March 15, 2011

:: reject ::


tempat praktikum di reject! Kena carik tempat lain.Dalam zon yang diberikan oleh Unit Latihan Mengajar.
satu lagi ujian daripada ALLAH.
Pilihan pertama-Hutan Melintang
Pilihan Kedua - kamunting,Perak
Kedua-dua tak diterima atas alasan diluar zon yang diberikan oleh ULM. Pada awalnya penyelia latihan mengajar kate Ok. Tapi tadi dapat berita kena carik sekolah lain.
Ingatkan dah settle pasal sekolah nak praktikum bulan 5 nanti. Rupanya tidak. Masih bermasalah.
Ya Allah. Permudahkan lah urusanku esok untuk telefon sekolah.
Usaha perlu diteruskan. Anggap setiap yang berlaku itu ada hikmahnya. Mungkin aku sedang diuji! Aku perlu kuat. Putus asa bukan jalan penyelesaian kan. teruskan lagi usaha. Sebab Usaha itu tangga kejayaan.



2 kesan tapak kaki:

Siti Nurul Ain said...

hurm....

Allah know what the best for us dear.. chill ok..;)

yes that right teruskan usaha..go go go!

blogwalking~
*hope my presence here will make you smile..;)

rarapuing said...

dear ala xpe nty abe ben buat segmen join la cepat...
budak upsi jugak ker??
huhuh


salam perkenalan :)
rara folow sini jugak...ada mase rajin2 tu singah & folow blog rara jugak .TQ

puingcinta.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat