Monday, February 14, 2011

:: kelapa pandan ::



kelapa pandan! apakah? kelapa dengan pandan ke?
korang tahu tak macam mana rupanya~ meh aku kasi tunjuk! tibe-tibe aku jadi excited.Macam aku punya pulak kelapa pandan tu kan. Memang bukan aku yang punya. Ingat aku rajin ke nak beli-beli ni. Kalu nak aku petik je kat kebun bapak aku tu. Puas minum kot!.
cerita macam ni. sabtu lepas pegi Jusco. Jalan-jalan carik ilmu! boleh aku cakap macam tue. Cari ilmu kat Jusco ke kak??. Yang sebenarnya aku pergi carik buku. dari Pustaka Mukmin sampai la ke MPH MidValley. Dah alang-alang pegi aje Jusco. Boleh shopping2 kan. Macam aku banyak duit pulak yer.
Ok.berbalik kepada cerita kelapa pandan. Huda yang beli. gembira tak terkate aku tengok dia masa dapat beli tu. Ko suka yer huda! aku pun dengan perasaan tak malu pinjam kejap ambik gambar!





 nampak tu hargenye..4 hinggit

0 kesan tapak kaki:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Link Kamu...Nanti saya pergi melawat Blog kamu pulak okey!

 

Copyright © 2011 Reserved to silent thinker
Design with love by CikBulat